Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 4nitki.pl

A. Postanowienia ogólne

I. Przedmiot regulaminu
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Martę Szpicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą 4NITKI Marta Szpicka z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem sklepu internetowego www.4nitki.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Martę Szpicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą 4NITKI Marta Szpicka z siedzibą w Warszawie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną..

II. Sprzedawca
Sprzedawca – oznacza Martę Szpicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą 4NITKI MARTA SZPICKA z siedzibą w Warszawie (03-937), ul. Zwycięzców 47/43, NIP: 5272485913, REGON: 524387045, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii; e-mail: kontakt@4nitki.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.

III. Kupujący
Kupujący oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  1. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  2. Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
    a) firmę kurierską;
    b) InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat);
    c) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie;
    d) RUCH S.A. z siedzibą w Warszawie (Orlen Paczka).
  3. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

B. Warunki realizacji umowy sprzedaży usług i produktów

I. Zamówienia

Zamówienia przyjmowane są przez strony internetowe Sprzedającego za pomocą udostępnianego formularza zamówień. 

W zamówieniu dokonuje się:

  •  wyboru zamawianych towarów;
  • oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiony rachunek (mogą to być różne adresy);
  • wyboru sposobu płatności.
  • Wszelkie dodatkowe sugestie Kupującego zawarte w części „Uwagi” formularza zamówienia są jedynie sugestią Kupującego np. co do parametrów zamówienia, nieobligatoryjną dla Sprzedającego.
  • Zamówienia można składać także za pośrednictwem aktywnego Konta Klienta.
  • Umowa sprzedaży zostaje zawarta po złożeniu zamówienia oraz dokonaniu płatności na konto Sprzedającego. O fakcie przyjęcia zamówienia do realizacji Kupujący zostanie poinformowany pocztą elektroniczną na podany adres email.

II. Płatność

  • Zamieszczona na stronach Sprzedającego podane ceny są cenami brutto. Do ceny widocznej przy produkcie należy doliczyć koszt wysyłki, które Kupujący wybiera podczas składania zamówienia.
  • Kupujący może wybrać następujące formy płatności:
    – przelew bankowy tradycyjny
    – przelew na numer telefonu blik.

III. Dostawa

  • Dostawa oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  • Dostawca oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
    a) firma kurierska;
  • b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadczącej usługi dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomaty);
  • c) Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (Pocztex);
  • d) RUCH S.A. z siedzibą w Warszawie (Orlen Paczka).
  • e) DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (DPD)
  • f) United Parcel Service (UPS)
  • g) FedEx Express International B.V. wraz ze swoimi oddziałami (Fedex)
  • h) Deutsche Post AG wraz ze swoimi oddziałami (DHL i DHL Express)
  • i) General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach (GLS)
  • Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, którą Kupujący wybiera podczas składania zamówienia.
  • Czas realizacji, liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego i wynosi 7 dni roboczych.
  • Czas dostawy, zależny jest od wyboru formy dostawy i wynosi od 1 do 4 dni roboczych na terenie Polski.
  • W przypadku konieczności wydłużenia czasu realizacji zamówienia Klient zostanie o powyższym niezwłocznie powiadomiony drogą e-mailową lub telefonicznie w celu potwierdzenia nowych parametrów zamówienia, np. terminu wysyłki lub składu zamówienia.
  • Koszt dostawy:
    Koszt przesyłki doliczany jest do rachunku Klienta i liczony jest według aktualnych cenników zamieszczonych na stronie www.4nitki.pl.

C. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271 z późn. zmianami) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, składając stosowne oświadczenie* na piśmie. Kupujący zobowiązany jest także zwrócić Sprzedającemu towar w stanie niezmienionym, nieużywany – nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania lub uszkodzeń. Zwrot ten powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • W przypadku błędnej realizacji zamówienia, koszt przesyłki zwróconego towaru pokrywa sprzedający.
  • Zwrot całej kwoty, zapłaconej za zakupione produkty, nastąpi wyłącznie przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
  • Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można kierować na adres: 4NITKI MARTA SZPICKA, ul. Zwycięzców 47/43, 03-937 Warszawa.
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w wypadku:
  • Kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (motki na indywidualne zamówienie) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • W przypadku niedopełnienia przez Kupującego warunków zwrotu, a w szczególności zwrócenie używanych lub uszkodzonych produktów, niedopełnienie terminu złożenia oświadczenia – zwrot nie zostanie przyjęty do realizacji, a odesłanie do Kupującego zwracanych produktów nastąpi wyłącznie po powtórnym uiszczeniu wpłaty na wskazane przez Sprzedającego konto bankowe kosztów wysyłki, zgodnej z aktualną taryfą na stronie Sprzedającego.

D. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  • Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176), Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową.
  • Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
  • Reklamacje należy kierować na adres: 4NITKI MARTA SZPICKA, ul. Zwycięzców 47/43, 03-937 Warszawa lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres: kontakt@4nitki.pl
  • Kupujący może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez jego nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
  • W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru, zostanie on, o ile to będzie możliwe, wymieniony na taki sam, pozbawiony wad. Jeśli stan magazynowy na to nie pozwoli, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu, lub zaoferuje dostępne towary.
  • Reklamacji nie podlegają: uszkodzone etykietki na motkach (niektóre firmy produkują nietrwałe etykietki), supełki w gotowych motkach, różnice w kolorze między zdjęciem a oryginałem, oraz różnice w kolorze motków z różnych partii produkcyjnych.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

E. POLITYKA PRYWATNOŚCI (DANE OSOBOWE)

  • Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych podczas składania zamówienia na stronach Sprzedającego jest 4NITKI MARTA SZPICKA. Składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie  oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji umowy sprzedaży. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom i wykorzystywane w celach marketingowych bez zgody Kupującego. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

F. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa (w szczególności: Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).